Slideshow over vores tur

Kort over turen på New Zealand

tirsdag den 19. februar 2008

Tiden nærmere sig

Har jeg nu husket det hele? Hvor mange bøger skal jeg have med? Træer fugle, buske, --- får jeg mon tid til at læse en god bog? Hvilke sko er rare at gå med i byen, når vi skal være lidt pæne - men skal holde ud at gå langt..... Er der plads i kufferten til? Hvordan er vejret - lag på lag tøj, kun 20 kilo, ehhhh altså - kufferter er aldrig store nok.
Håndbagagen - computeren fylder en del, vejer tungt, men jeg vil ikke lade det slippe i min kuffert! men nej hvor bliver det tungt o usexede at slæbe rundt med. Jeg misunder de kvinder som kan nøjes med en fræk dametaske....
/Jeg glæder mig!
/B

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Vi glæder os sandelig også meget til de næste 3-4 uger. Ja kuffertproblemer undgås nok ikke. DOG vi er da altid kommet endnu!
Glæer os til at møde jer alle igen.
Bedste hilsner fra Svend og Kirsten